Pobočka firmy ztrácela klientelu

Nezařazené Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Pobočka firmy ztrácela klientelu

Když jste dostal od šéfa za úkol, abyste postavil na nohy vzdálenou pobočku Vaší firmy, nešlo Vám na rozum, co tím myslí. Vždyť ekonomické výsledky může napravit i on sám z pohodlí své centrální kanceláře. Divil jste se tedy, proč byste tam měl osobně jezdit něco zlepšovat na místě. Že by se Vám totiž chtělo stěhovat se na půl roku do nějaké malé obce, abyste tam malé pobočce dělal audit a stavěl ji na nohy, tak to se říct vůbec nedalo. Nicméně ihned po příjezdu a prvním zhlédnutí prostor pobočky Vám ihned došlo, proč zde ubývají klienti a noví se nehrnou.

Do takového interiéru se nikomu nechtělo

Interiéry budovy, kde pobočka sídlí, byly v katastrofálním stavu. Být klientem, také byste se do takového prostředí nehrnul, vypadalo to tam, jako by se firma zastavila někdy v polovině minulého století. A na vzhledu dnes velice záleží. Takže jste dal okamžitě nakoupit nový pěkný kancelářský nábytek. Povolal jste potřebné řemeslníky, aby v budově vymalovali a položili nové podlahy. A po několika týdnech pozorování jste ještě obměnil část kolektivu, která se nebyla schopná posunout k lepším výsledkům.

Pobočka firmy ztrácela klientelu
Ohodnoťte příspěvek